En Çok Aranan Üç Numara!

Bu hafta listemize giren ve en cok aranan ilk 3 numara:

1. 02626878889 Kocaeli’den olan bu numaranın Tellows Score’u 5

2. 04440375 bu numaranın Tellows Score’u 7

3.05321118877 bu cep numarasının Tellows Score’u 7

Listemizde birinci sırada bulunan 02626878889 numarası Kocaeli’den olduğu gözlenmektedir. Bu numara tam 2267 kez siz kullanıcılarımız tarafından aratılmış. Pek fazla yorum olmamasına rağmen bir bankanın telefon numarası olduğu düşünülüyor.

İkinci sıradakı numara ise 04440375. Bu numara 0400’lü servis hatları adı altında geçen numaralardandır. Binin üzerinde aratılmasıyla dikkatleri üzerine çekmektedir ve sadece bir yoruma sahip:

Kullanici
Bu günlerde bu tip pazarlama telefonları hızlı arttı. Telefonlarımızı ve bilgileri alışveriş yapılan her yerden alabiliyorlar. Aynı telefon numarasından 80 kerenin üzerinde arandım. Abartmıyorum ancak telefondaki kara liste özeliğinden dolayı artık bu numaralrdan kurtuldum.

3. olmayı başaran bu 05321118877 cep numarasıdır. Yaklaşık 1900 kez aratılmıs olup dolandırıcı oldukları iddaa edilmektedir. İşte size örnek bir yorum:

Kullanici
Dün beni arayıp türkcell hat kullandığım için hediye kazandığımı söylediler ve ismimi sordular söyledim ve onuda yanlış anladılar:)) sonra garanti bonus kartımın master mı visa mı olduğunu sordular master olduğunu söyledim bu seferde kart numarasını istediler hediye tablet göndereceklermiş!!! Madem kurumsal bir şirketsiniz kart numaramı da adımı da görmeniz lazım ben size hiç bir şekilde kart nosunu vermem deyince hediyeleri almam için güncelleme yapmaları gerektiğini söylediler bende o zaman hediyenizde sizin olsun kurumunuzda deyip kapattım.Aman dikkat adamlar bildiğiniz kart numarasını alıp sizi çökertecekler başka mantıkları yok..
Bu haftaki ilk 3’te numaraların çok aratılmasına karşın yorum azlığı dikkat çekmekte. Paylaşacağınız değerli yorumlarınızla diğer kullanıcılar yardımcı olabilirsiniz!

Haftaya sizlere sunacağımız ilk 3 listesinde buluşmak üzere,

Tellows Team

No Comments

En Çok Aratılanlar Listesi

Listemiz aşağıdaki şekilde sıralanmıştır:

1. sıradaki 02123770700 numaranın İstanbul’dan olduğu saptanmıştır ve Tellows Score’u 8’dir.

2. 02127097989 numarası da İstanbul’dan olduğu bilinmekte ve Tellows Score’u 5.

3. 02129120505 numarası ise de İstanbul’dan olup Tellows Score’u 6.

Birinci numaranın konbarayı kullanarak insanları kandırmaya çalıştığı bir taktik olrak göze çarpmakta. Seçtiği kurbanlarınının kredi kartı ödemelerinden dolayı hediye 200tl vb paralar kayandığını ve kendilerini aramalarını istemektedir. Sitemizde on yedi binin üzerinde arama isteğine sahipler.

Mehmet:

gelen kutusu(gönderen) :+905319002268 
mesaj merkezi:+905598008000
Tebrikler kredi kartı ile fatura ödemelerinizden kazandığınız konbara ile puanlar 200 TL ye ulaştı hemen 0212 912 0008 ‘i arayın kombara puanlarınızı aktifleştirin ,şeklinde cep telefonlarına mesaj geliyor, ilgili numara aranınca kredi kartının ilk dört rakkamı hariç diğer numaraları istiyor,kartın kullanım tarihi,arkasındaki numarayı istiyor,kazandığımız kombora puanlar nedeni ile %50 indirimli notebok bilgisayar, cep telefonu alabileceğimiz,ayrıca adresimize ücretsiz olarak iki adet kol saati göndereceklerini söylüyorlar,kredi kartı ve diğer bilgilerinizi vermişseniz hemen ilgili banka şubesinin müşteri hizmetlerini arayın (örnek akbank:442525) kredi kartını iptal ettirin yenisi 10 günde gelir,ayrıca diğer verdiğinz bilgileri bloke ettirin,

İkinci numara ise on beş binin üzerinde aratılma almış. Bu numaranın kullandığı yol ise sahte bilgi yarışmaları. Bunu daha iyi gözler önüne serebilecek bir yorum:

fatma:

Bugun bende arandım arkadaslar bana 2 yıl önce bı yarısma programına basvuru yapmıssınız yeni baslayacak programımız icin seçildiniz dendi benden adres bilgilerimi istediler kargoyla yarışma hakkında bilgileri göndercekler miş yarışmanın hangi yarışma old defalarca sordum herseferinde dosyada belirtilmiş old söylediler orda anlamam lazımdı zaten ama herinsanın boş bulundugu zamanlar olabiliyo gelen kargoyu almıcam tekrar ararlarsa acmayıda düşünmüyorm bu konuda yazan bilgilendiren herkeze teşekkurler hepimize geçmiş olsun

Üçüncü numaramız ise birinicisi gibi konbarayı kullanarak masum insanlar üzerinden rant sağlamaya çalışan bir taktiği uygulamkta. On binin üzerinde aratılma isteği de durumun ciddiyetini pekiştirmekte.

Bu numaralar veya benzeri numaralar hakkında bildiklerinizi sitemizde paylaşmanızı umuyoruz.

Tellows Team!

, , , ,

No Comments

Bir Dolandırıcılık Versiyonu

Türkiyedeki bir diğer dolandırıcılık türünü sizlere bu yazımızda aktarmaya çalışacağız.

Bir gün telefonunuz çalıyor ve telefonda size Mamak emniyer müdürlüğünden arandığınız söyleniyor. Aramalarının sebebi olarak da terör örgütünün sizin şahsi bilgilerinizi ele geçirdiğidir. Bu bilgiler arasında isim, adres, kimlik kartı numarası ve hatta banka hesap bilgileriniz olduğudur. Eğer isterseniz de sizi ”komiserle” görüştürebileceklerini de söylüyorlar.

Sahte komiser sizin duruma inandığınızı anlayınca sizi korumak amaçlı konuşmasına başlar. Size internet bankacılığıyla uğraşıp uğraşmadığınızı sorar. Eğer evet diye cevaplarsanız kimlik kartı bilgilerinizin kullanılarak adnıza 10’un üzerinde telefon kartı alındığını ve bu numaraların terör örgütünce kullanıldığını belirtirler. Nasıl bir ruh haline bürünebileceğinizi siz düşünün artık!

Sonuç olarak sizin adınıza olan bu kartların banka hesabınız aracılığıyla iptal edilebilineceği ön görülüyor. Bu dolandırıcılığın korkunç yönü ise size kendi isimlerine kendi hesabınızda para çekerek kartsız aktarmanızı istemeleri. Bunun yapıldığı takdirde ise kazanan bu vicdansız sahtekarlar oluyor.

Bununla nasıl başa çıkabilirim?

Aslında en iyisi bilmediğiniz numaralar kendi özel bilgilerinizi vermemek. Böylelikle bu tür sorunlar başınıza dert olamazlar. Diyelim ki böyle bir arama aldınız ardından telefonu kapar kapamaz yapmanız gereken şey 155’i arayarak durumu anlatmanızdır.

Her ne kadar da sizi telefonda inandırsalar da bundan emin olmanız gerekir! Ve tabiki de çevrenizdeki insanların da bu durumdan haberdar olmaları için elinizden geleni yapmanız gerek.

Bu tür dolandırma yöntemlerini kullanan numaraları sitemiz www.tellows-tr.com’da bulabilirsiniz.

Tellows Team!

, , ,

No Comments

En Çok Arananlar

Bu hafta sizlere sitemizde en çok aranan üç numarayı tanıtacağız;

1. sırada 02122848888 bulunmakta. Tellows Score’u 8.
2. sırada bulunan 02124844949 ‘un Tellows Score’u 7.
3. numara olan 02129993761 ‘in Tellows Score’u 5.

Bir numaralı numaranın İstanbul’dan olduğu ve beş binin üzerinde arama isteğine sahip olduğu bilinmekte. Sitemizin ziyaretçilerinin yapmış olduğu yorumlara bakılacak olursa bir cep telefonu satmaya çalışan numara olduğu düşünülmekte.

Merve:
bu numara benide aradı, 219 tl karşılığında sağlık paketimizden %40 yaralanıcağnımı sölediler bunun karşılığında 219 tl ödeyerek hediyemiz olan iphone 4 telefonunuzu posta ile adresine göndericez dediler, kabul ettim, 1 hafta sonra postaneye paketi almaya gittim paketi açmama izin vermediler 02122848888 bu numrayı aradım paketi açabilmem için onay dilekçesi istedim, geri dönüş yapmadılar, yaklaşık 10 gün sonra telefonuma paketi almadığnız için hakkınızda yasal işlem başlatılacaktır die msj geldi,,, bu konuda beni bilgilendirimisiniz!!!!

İkinci numaramız üç bin beşyüzün üzerinde aramaya sahip. Yorumlara bakılacak olursa bir pazarlamacı hattı olduğu düşünülüyor ve işin garibi numara geri aramaya kapalı.

Son olarak da üçüncü sıradaki numaramızın green peace adı altında aramalar yaptığı düşünülüyor.

Bilmediğiniz ve şüpheli olduğunu düşündüğünüz numaralar tarafından arandığınızda, özel bilgilerinizi; kimlik, kredi kartı, adres vb. vermemenizi öneriyoruz.
Bu konularla veya numaralarla ilgili bilgilerinizi bizimle paylaşmaktan çekinmeyiniz!

Tellows Team

, , ,

1 Comment

En Çok Aratılmış Numaralar:

Listemizde sizlere en çok aratılmış üç numarazı tanıtacağız;

1. sırada 02129120008 numarası bulunmakta. Bu numara İstanbul’dan olup Tellows score’u 8’dir.
2. sırada ise 02127092646 telefon numarası bulunmakta. Tellows score’u 5’tir.
3. sırada 08505322105 numarası var. Tellows Score’u 6 olup bir servis numarası niteliğindedir.

Birincı sırada bulunan numara altı binin üzerinde arama isteğine sahiptir. Aldığı sayısız yorumlardan mesaj yoluyla insanları kandırmaya çalıştıkları görülmektedir.

Sercan:
Bende bu numaradan 200tl konbara puan kazandınız mesajı aldım aldırmadım daha öncede bu tarz mesajlar çokca aldım hepsine gülüp geciyorum.Hatta bir arkadasımız savcılıga nasıl şikayet edebiliriz demiş ben Emniyet Müdürlügüne şikayet gönderiyorum internet üzerinden mesajı aynen göndererek gereğinin yapılmasını rica ediyorum diye sizlerde aynısını yapın bu pislikler biraz olsun temizlensin..

İkinci sıradaki numara ise dört binin üzerinde aramaya sahip. Amacı ise sahte bilgi yarışmasına davet.

Şafak:
arkadaşlar benide 09/02/2013 te akşm üzri bir bayan aradı ve bir kaç yarışmaya baş vurmuşsunuz biz sizin profilinizi inceledik yarışmaya uygun bulduk adres bilginizi alabilirmiyim dedi bir ay içinde evrakların kargo aracılığıyla geleceğini söyledi sorduğum da nasıl bir yarışma para ödüllü dendi hangi kanal dediğimde gelecek evraklarda detaylı bilgi olduğunu söyledi ilbaşta çok sevindim daha sonra aranılan numaryı aradım yabancı konuşma çıktı ve kapandı kısa zann sonra tekrar aradım beni aradıkları numaramdan değilve tel açıldı değerli yarışmacımız h.geldiniz dendi yaışma tarihi söylendi site adresi verildi ve bu adrese girdiğimde şok oldum bütün hayallerim yıkıldı sizlere yorumlarınız için ço teşekkür edrim bakıl açım anında değişti birde ben aradıktan kısa birsüre sonra 155 ten yine o uyarı geldi neyse bekleyip görelim bu gün emniyete gidicem hem noyu hemde site adresini vericem bilgi alırsam sizlele paylaşıcam

Üçüncü sıradaki numara tam tamına beş binin üzerinde aramaya sahip ve servis numarası niteliğinde. Amacı ise bant konusmasından sonra bire basmanızı söyleyen konusmalar.

beni cep telefonumdan yaklaşık 1 saat önce aradılar ve uydu alıcısı kazandığımı 1 e basmamı söylediler. Ben hemen kapattım. Yaklaşık 10 dk. önce bir kez daha aradılar yine aynı şeyler iletildi ben yine kapattım. Bu ve benzeri rahatsız edici ve sahtekarlık, dolandırıcılık olduğu anlaşılan uygulamaları devletimizin telekomünükasyon iletişimle ilgili yetkili kurumları derhal deşifre ederek gerekli cezai işlemleri yapmalıdırlar, vatandaşı bu ve benzeri saçma sapan sahtekarlıklara karşı devket gerekli tedbirleri almalıdır.

Yukarıdaki numaralarla ilgili daha fazla bilgiye sahipseniz bizimle paylaşmaktan çekinmeyiniz!

Tellows Team

, , ,

No Comments

Numara Blokları

Günümüzde cep telefonları bir diğer ismiyle akıllı telefonlar her türlü bilgiye ulaşabilme özelliğinde. Fakat bu yararlarının yanında önlenemeyen bir durum var. Bu da istenmeyen numaralar tarafından aranmak.

Bir firma ve sayısız telefon numarası. Telefon bloklarıyla mümkün…

Çoğu insan istenmeyen aramaların ne kadar sinir bozucu olduğunu bilir. Bu aramaların arkasında genelde Callcenterler bulunmaktadır. Sıkça görülen ve akıllarda soru işaretleri bırakan şekil ayni firmaların farklı numaralar ile insanları aradığıdır. Telefon numaralarını bulmak için VoIP’i (internet üzerinden arama) kullanarak veya numara blokları için bir birinden farklı operatörlere başvurmaktadırlar.

Numara blokları en az on telefon numarasından oluşmaktadır. Ulaşılabilinen, halka açık telefon blokları ise yaklaşık olarak bin numara içermektedir. Numara bloklarına ulaşmanın bir diğer yolu ise alan kod numaralarını onbire tamamlayarak da mümkün.

Telefon bloklarının firmalar için sağladığı fayda ise daha önceden sahip oldukları alan kodlarına geriye kalan numaraları( operatörlerden elde edilen) ekleyerek sizlerin numaralarına ulaşmalarıdır. Kullanıcılar için faydası ise firma merkezlerini aramaya gerek kalmadan, direk numara geri arandığında istenilen kuruma ulaşılmasıdır. Ayrıyetten arayanın numarasının bir firmaya ait olduğu da anlaşılmaktadır.

Çoğu firma ayni amaç için birden fazla numara kullanmakta

Aynı Callcenter tarafından farklı numaralar altında aranmak mümkün. Bu aramalarda da genelde can sıkıcı reklamlar veya şans oyunları bahsi geçmektedir. Farklı numaralar tarafından aranmanın sebebi ise aranan kişilerin akıllı telefonlarıyla arayanların numaralarını engelledikleridir. Bu nedenle firmalar daha fazla numaraya sahip olmak için numara blokları bulmaya yönekmekteler. Ne kadar çok numaraları varsa o kadar daha büyük kitleye ulaşabiliyorlar. Ayni firma tarafından farklı bir numarayla tekrar aranmak bu sebepten dolayı pek şaşırtıcı olmasa gerek.

, , ,

No Comments

Sahte Bilgi Yarışmaları:

Ülkede her geçen gün yeni bir dolandırıcılık olayını gerek televizyondan gerekse çevremizden hatta bazılarımız direk olarak kendisi tanık olaraktan karşılaşıyoruz.
Son dönemlerin en popüler kandırma taktiği ise sahte yarışma programları. Bir gün telefonunuy çalar ve x yarışmasına katılma hakkı kazandınız haberini alırsanız hiç şaşırmayın. Bu durumla daha çok önceden her hangi bir yarışmaya başvurmuş kişiler karşılaşmakta. Fakat hiçbir alakası olmayan kişilere de bu tür telefonlar gelmekte. Aşağıda sizler için bir örnek yorum seçtik. Bu yorum sitemizde bir mağdur tarafından yayınlanmıştır.

Cezeri:
arkadaşlar bugün 02127097989 numaradan aranddım. diksiyonu düzgün olmayan bi bayan daha önce yarışma programına başvuruda bulunduğumdan dolayı bana öncelik tanındığını,asil yarışmacı seçildiğimi,15 gün içinde elime yarışma bilgilerini göndereceklerini,zarfı aldıktan sonra yarışmaya katılıp katılmamakta serbest olduğumu ama zarfı gönderebilmek içinde adresimin gerektiği söylendi.inanıp adresimi verdim. yapılacak en güzel şeyin zarf geldiğinde reddetmek olduğunu düşünmekteyim. herkese paylaşımlarından ötürü çok teşekkür ederim. sonuçta alınteriyle kazanılan tek kuruşumu dahi dolandırıcalara yedirmeye niyetim yok

Yorumda görüldüğü gibi her nasıl oluyorsa bir kurumdan sizlerin özel bilgilerinize ulaşıyorlar. Bu bilgilere nasıl ulaştıkları büyük bir merak konusu. Amaçları size gönderecekleri postanın parasını size ödettirip bu durumdan kar elde etmek. Genelde bu postanın ücreti yaklaşık 18 Tl olmaktadır. Bakıldığında çok büyük bir para gibi görünmese de bir çok kişiyi kandırabilme olasılığı başlı başına büyük bir olay.
Sitemizde bu sahtekarlık taktiğini kullanan ve en çok ilgi gören numara 02127097989’dır. Bu numara 10 binin üzerinde aratma isteğine ve 70’in üzerinde yoruma sahip. Ayrıca sitede bulunan ve sizler tarafından en çok yorum alan numara. Bu durum ise bu hilekarlıgın ne kadar popüler olduğunu gözler önüne sermekte.
Bu yazının da amacı az da olsa siz değerli ziyaretçilerimizi bilgilendirmek ve bu tür tuzaklara düşmemenizi sağlamaktır.
Konu ile ilgili bildiklerinizi bize aktararak diğer kullanıcılarında durumdan haberdar olmasını sağlayabilirsiniz.

Tellows Team!

, , , ,

No Comments

En çok yorum alanlar:

Sitemizde en çok yorum alan numaralar aşağıda görüldüğü gibi sıralanmaktadır;

1. 02127097989 numarası şu ana dek tamı tamına 71 yorum alarak sıralamada birinci sırada yer almaktadır ve Tellows Score’u 6’dır.
2. 02127095898‘i birinci sıradaki numaradan sadece dört yorum ayırmaktadır ve Tellows Score’u 5’tir.
3. 02127090082 numarası 36 yorumla Tellows Score 6’ya sahip durumda.

Birinci sıradaki numaranın bir dolandırıcı çetesine ait olduğu düşünülmekte. Siz değerli takipçilerimizin yorumlarına bakılacak olursa insanları bir yarışma programına hak kazandıkları fikriyle onlara gönderdikleri postanın parasını ödeterek bundan gelir elde etmek amacında.

Fatma:

Bugun bende arandım arkadaslar bana 2 yıl önce bı yarısma programına basvuru yapmıssınız yeni baslayacak programımız icin seçildiniz dendi benden adres bilgilerimi istediler kargoyla yarışma hakkında bilgileri göndercekler miş yarışmanın hangi yarışma old defalarca sordum herseferinde dosyada belirtilmiş old söylediler orda anlamam lazımdı zaten ama herinsanın boş bulundugu zamanlar olabiliyo gelen kargoyu almıcam tekrar ararlarsa acmayıda düşünmüyorm bu konuda yazan bilgilendiren herkeze teşekkurler hepimize geçmiş olsun

İkinci numara ise birincinin çok benzeridir. Amaçları ayni şekilde sizleri ”dolandırmaktır”
Eyyüb:

02127095898 nolu numara benide aradı simdi karakola gidiyorum.Ev adresimide verdim.Dolandırıcı olmaları zoruma gitmiyor. Onlara vereceğim en fazla 5-10 lira bi kargo parası.Benim zoruma giden duygularımla oynadılar…… aynı durumla karsı karsıya kalan varsa arasın beni, dediğim gibi smdi karakola gidiyorm ben….

Üçüncü numarada ilk iki gibi aynı amaca hizmet etmekte.
Selma:

arkadaşlar hiç kimse inanmasın. bir yarışma programının veritabanındaki bilgileri alıp biz endemoldan arıyoruz yarışmaya seçildiniz diyip bir evrak gönderiyorlar. evrağın üzerinde tv kanallarının logoları mevcut ve renkli. içinden ise 2 tane kağıt çıkıyor. siz bu evrağı kargocudan (atlas kargo) 18 tl ücret karşılığında alıyorsunuz. evrağın içinden çıkan ise bir internet sitesinde yarışma yapılacağına dair bilgiler mevcut. akşama kadar türkiyede yüzlerce kişiden 18 tl para toplanıyor bu şekilde. ödülü ise 20 tl oda sadece 1 kişiye..ne bir tv kanalı muhattap nede resmi bir adres mevcut.yalan dolan. inanmayın..bilginiz olsun.

Sıralamadan anlaşıldığı gibi son dönemlerde insanları kandırma ve gelir elde etmek için kullanılan en popüler taktik ”yarışma programı başvurusu”. Umarız bu kişiler hakkındaki bilgiler somut bir şekilde herkesin önüne sunulur.

İlginiz için teşekkürler,

Tellows Team

, ,

No Comments

Aranan Listesindeki Ilk 3:

Bu haftaki en çok aranan numaralar şöyle sıralanmaktadır:

1. 02626878889 Kocaeli’den olan bu numaranın Tellows Scor’u 5

2. 04440375 bu numaranın Tellows Score’u 7

3. 05321118877 bu cep numarasının da Tellows Score’u 7

Listemizde yukarıda görüldüğü gibi yine geçen haftadan hiçbir değişiklik olmadığı görülmektedir.

02626878889 nolu numurada olan tek değiklik aratılma sayısındaki 400 kişilik bir artıştır. Enteresan bir şekilde yorum yapılmaması dikkat çekmektedir.

04440375 nolu 2. numarada geçen haftadaki yerini korumaktadır.

3. numaramızdaki değişiklikler de 1. numaranın benzeridir. Bu numaralarin bu kadar cok ilgi görmesinin olumlu veya olumsuz olarak degerlendirebilmemiz icin sizlerin destegine ihtiyacimiz vardir. Eger bizlere yorumlarinizi ulastirirsaniz siz degerli kullanicilarimizin bu en cok aranan 3 numara hakkindaki bilgi kapsami da orantili yönde artacagini düsünmekteyiz.

Gelecek seferde görüsmek dilegiyle,

Tellows Team

, , , ,

No Comments

En Çok Aranan Üç Numara!

Bu haftaki en çok aranan numaralar şöyle sıralanmaktadır:

1. 02626878889 Kocaeli’den olan bu numaranın Tellows Scor’u 5

2. 04440375 bu numaranın Tellows Score’u 7

3. 05321118877 bu cep numarasının da Tellows Score’u 7

Listemizde yukarıda görüldüğü gibi geçen haftadan hiçbir değişiklik olmadığı görülmektedir.

02626878889 nolu numurada olan tek değiklik aratılma sayısındaki 200 kişilik bir artıştır. Enteresan bir şekilde yorum yapılmaması dikkat çekmektedir.

04440375 nolu 2. numarada geçen haftadaki yerini korumaktadır.

3. numaramızdaki değişiklikler de 1. numaranın benzeridir. Bu numara için yapılan aşağıdaki yorum sizlere yardımcı olabilir:

 

cell:

t ürksel müsteri hizmetleri diye tanitiyorlar kendilerini fakat dolandirici olduklarini fark ettim

Bu hafta da sizlere en çok aranan ilk 3 numarayı aktardık.
Gelecek hafta da yine sizin yorumlarınızla birlikte olmak dileğiyle,

Tellows Team

, , , ,

No Comments